pohyb je mu daný

Autor: Štefan Ďuriš | 1.8.2006 o 12:31 | Karma článku: 1,05 | Prečítané:  541x

pohyb je mu daný ako nutnost ako túžba ako potreba , a preto ten kto zdokonaluje pohyb zdokonaluje sám seba , pokúsim sa u Vás vytvorit závislosť od pohybu . začneme komerčnou formou sex a tanec . teda ako si zdokonaliť telo sexom, napokladám za fámu vytvorit si štandard hodinu milovania denne ak to však má bit pre rozvoj /nemám rád slovo musí/ musí to bit bez vyštavovania .Prečo- pretože dôležitá je cesta a nie ciel cesty

.

čast 1

nebudem hodnotit socialnu  situáciu dneška kde sa už pomaly skoro všetko predáva cez sexualitu ,ako správny taoista pozrem sa na to z druhej strany : ako to čo nás ničí viužit .

/

           Máš to čo Ti chýba

           a vtom je chyba

           máš náruč plnú zlosti

           od radosti

           máš strasti

           plné slastí

           a tak ťahajú Ta brzdy

           a brzdí ta sila

           keď steneš

           tlačiac čelo proti stene

           

 

Hm

Tak môžeme začať je toľko vecí a nakoniec skoro všetky priamo či nepriamo súvisia s pohybom. Ja osobne som don snáď hádam až zamilovaný .Pohyb. Keď že ma zaujíma aj prakticky ,význam tohto písania a moja motivácia je aj finančná . Začnem s komerčnou témou. Sex . To je čistá komercia hlavne v tejto dobe . Dobe padnutých mravou .

. Tanec je volná záležitosť má svoje kinetické pravidlá ak   rozvíjať. /bude neskôr/

Ako sa pohybovo rozvíjať pomocou sexu . V prvom rade ten akt musí biť a musí trvať . Vám niekto tvrdí že stačí  15  minút cvičenia denne a budete zdravý - pchá . Ludské telo je stavané na skutočnú zátaž

CIEL: vedomá kontrola svalov panvového dna .Je to hladká svalovina teda nie ovládaná vôľou . Sklamanie - realita . Ale realita je menná . Pozrite sa okolo , všetko sa mení .

AKO: v tomto prípade na začiatok je nutné vypracovať kvalitných sinergistou svalov panvového dna . Sinergisti sú priečne pruhované svaly / teda ovládateľné vôľou / ktoré spolupracujú s hladkou svalovinou . A ich spolupráca je paradoxná = čisté tao . To jest keď napnete sinergistou uvolní sa hladká svalovina – preto mu to vždy uletí keď stuhne . Naopak vedomá relaxácia sinergistou reflexne sťahuje súvisiacu hladkú svalovinu . Ale znova tao - kvalita relaxácia svalou /na rozoberanie relaxácie sa fakt teším/  je priamo úmerná kvalite ich kontrakcie . Áno je to na začiatok zložité hlavne pri povrchnom čítaní pretože táto doba je celá povrchná , ale môžem vám garantovať že ak neskončíte pri tomto článku a budete sa zaujímať o pohyb aj ďalej aj v jeho zaujímavejších oblastiach ktoré budem postupne rozoberať zrazu vám to bude dávať všetko zmysel . A možno sa častom nebudete čudovať ani nad „prehnanými „ scénami čínskych bojových filmov alebo nad strohým konštatovaním tantrika že jeho sexuálna aktivita trvá cca 5hodín denne a že strieka  raz za tri mesiace pričom jeho semeno má konzistenciu skoro ako slimák . A to je už radosť držať .

SINERGISTI svalov panvového dna sú :

- sedacie svaly /ktoré mimochodom v tejto dobe obvykle slúžia už len ako poduška na sedenie/ ,

-  brušné svaly /ide o stabilizačný a dýchací sval teda ak sa nučíte dobre dýchať v správnom postavení  budete mať brucho ako dosku/  

- priťahovače nôh / radím Vám nesedávajte s prakríženými nohami neskracujte si pritahovače/.

Ak tieto nebudete mať kvalitné nečakajte kvalitu ani v posteli . V surovej realite je úplne jedno ako vaše bruško zadok a nohy vizarajú natiahnuté v super drahom oblečení . Dokonca som presvedčený že nieje dôležitá hrúbka ale pokojové napätie a to vám dokáže zvýšiť len kvalitný pohyb . Tak uveďme si pár pohybov ktoré zdokonaľujú práve tieto partie .

 Raz som sa mojej učiteľky opýtal : „pani učiteľka stačí na vypracovanie pevných brušných svalov to myslím brucho ako doska len naučiť sa správny stereotyp dýchania“ hm povedala ANO . Na druhej strane správny taoista a fanatik do pohybu musí konštatovať že vedomé zvýšenie kvality a kvantity dýchania môže a často vedie k hyperventilácii – kyslík vo veľkom množstve je jedovatý a ničí hlavne tkanivo najcitlivejšie mozog . A čo teraz , dozviete sa neskôr o dýchaní sa píše samostatne .Každopádne by sa nemalo vedome ovplivnovať.

 

 Zadok – hm je zvláštne ako sa niekto dokáže demolovať vo fytkách a pritom sa mu lení kľuknúť si keď niečo dvíha zo zeme . Keby ste vždy pri dvíhaní veci zo zemi si kľukli a naspäť sa vytlačili aktívnym zapojením sedacích svalov skôr či neskôr dostanete poriadnu svalovku na zadok a časom bude taký pevný že na ňom môžete lúpať orechy ,každý drep by sa mal vykonať v inom postavení nôh v rámci šírki rozkročenia /posilnuje to pritahovače /  váha čo najbližšie stredu /vid čast práca s tažiskom napíšem otom už onedlho/ a panva dole /toto je dôležité -tažisko dole/pri nestabilnývch pozíciach a potom odych  a znova .Práca s tažiskom vo vertikále posilnuje panvový korzet.   Je smutné že väčšina ľudí používa svoje sedacie svaly len ako podložku na sedenie a pritom ich fyziologická funkcia je iná .Napríklad tvoria panvový korzet a tým zabezpečujú ochranu krížovej chrbtice . Je dokázané že impotencia je často spôsobená nedostatočnou pohyblivosťou panvy / tzv. zamrznutá panva/ – atak všetko zo všetkým súvisí .

 A nakoniec priťahovače nôh ktoré demoluje hlavne sed tak u nás populárny a teda sed s prekríženými nohami . Radím vám seďte na široko ale o sede pojednávať neskôr a dôkladne . Skrátenosť priťahovačou s velkou pravdepodobnostou spôsobuje vychýlenie hlavice bedrového kĺbu a tým následnú  koxartrozu . Ak sa nejaká uspokojuje stým že má často rozkročené nohy tak ju nepoteším pretože pasívne natiahnutie kombinované s ako to napísať obúchavaním im tiež veľmi nepomáha .

a ešte jeden už aj tak dost populárny cvik na cvičenie svalou panvového dna:

-prerušované močenie : najprv bez kontroly dychu potom z dýchaním , najprv kratšia výdrž potom dlhšia ........

atak hmm ale koho toto nebavý neskôr to bude o inom pretože sa orientujem na áziske pohybové sistémi ale majúc rád aj europsku školu biomechaniky ktorá sa dá učit snád večne a aj ked som zatial len pri anatomii možno raz budeme aj lietať verím že ludské telo na to má však sme len zhluk energie - vivat Ainstein

PS: sorry za pravopis ,mám to v génoch možno je to odchylka a možno mám slovenčinu u ...

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

KOMENTÁR PETRA TKAČENKA

Fico je späť, ako prvého vytrestá Kisku

Keď treba zmasakrovať ústavu, vždy sa nájde koalícia ochotných.

Píše Marek Maďarič

Trestanie Orbána má vážne chyby (píše Marek Maďarič)

V správe nemali riešiť jeho ideové smerovanie či nevítaciu politiku.


Už ste čítali?