reklama

Láska je slepá

Čo si myslíte o vzťahoch na dialku?Môže také niečo existovať?Teoreticky je asi možné všetko.Za predpokaldu ,že obaja zúčastnení sa niečoho vzdajú pre toho druhého a pre vzťah....Tak som uvažoval ja.Pravdu povediac som si ale velké nádeje nerobil a šiel som do toho podla hesla Skúsime a uvidíme...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)
Obrázok blogu

To bolo ale všetko pred tým...

Pred tým než som zistil,že človek o ktorom je reč je úplne iný ako všetci ostatní...

Má iné priority ako väčšina tých čo poznám.Nejde mu o kariéru,slaboduchú zábavu,chce byť verný svojmu partnerovi,chce pomáhať luďom,chce vytvoriť nejaké trvalé hodnoty ...a takto by som mohol pokračovať a vytvoriť dokonalý obraz altruistickáho melancholického anjela...

Skrátka niekoho,o kom som si myslel ,že s ním strávim zvyšok života.Zamiloval som sa.

Kôli nemu som bol ochotný vzdať sa všetkých svojich plánov (rozumej život v meste s väčšími možnosťami ako je Bratislava,práce ktorá by napĺňala nielen moju peňaženku,ale aj dušu,priatelov aj rodiny),čo sa z velkej mieri aj stalo tým že som všetok čas trávil na mieste cca 300 km vzdialeného od BA,v zastrčenej dedine kde nieje absolútne nič z toho na čo som zvyknutý(ludia,obchody,úrady,kultúra.,internet..skrátka NIČ). Ak poznáte termín LAZY,tak si to asi viete predstatviť,ak nie tak sa o to v záujme zachovania psychickej pohody ani nepokúšajte:)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dovliekol som k nemu svojich 5 švestiek a dočasne sa k nemu,na jeho vlastný podnet nasťahoval.Najskôr to bolo iba na víkendy,keďže som bol zamestnaný v jednej firme,ale po tom čo som dostal výpoveď-(nejdem polemizovať do akej miery to bolo kôli tomu,že som odmietol pracovný postup a stále častejšie som si brával dovolenku a odchádzal v piatok skôr , len aby som už mohol byť s ním.)sa z víkendových stretnutí stávali týždne.Musel som sa vracať domov kôli škole a skúškam.

Jedno týmto výletom na Lazy skutočne uprieť nemôžem a to je že som tam mal čas na učenie.Dokonca vela času..more času,dlhé hodiny kým bol môj drahý v robote.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Jasné že si nemohol za každým brať dovolenku..to som chápal,ale keˇprišiel domov,myslel so si že sa bude venovať mne..

Aké naivné...Totižto ,keď prišiel z roboty a sadol k prestretému stolu v upratanom byte,(to viete vyváral som mu a upratoval,čo som mal aj iné robiť?Pripadal som si ako "žienka domáca) zahlásil že je strašne unavený a nikam sa mu nechce,alebo že nie je "bratislavská pipka", aby chodil autom 20km do najbližšieho mesta na kávu...

OK,pár krát som to bral,však sme si nakoniec vystačili aj s alternatívnym programom doma:)

No postupom času som sa ale začal nudiť a z tej nudy a samoty so sa mohol zblázniť a tešil som sa,keď konečne budem doma a s kamoškami dáme v piatok Tour de bar.Neskutočne mi totiž chýbalo mesto,jeho ruch a ludia s ktorými môžte rozoberať hoč čo,od Apolinaira, cez výpredaje, až po zoroastrizmus-obrazne povedané.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Za to som si musel v telefóne vypočuť o môjho miláčika kopu nemiestnych pripomienok typu: Načo sa chodím predvádzať do tých podnikov?! S kým tam chodím?!S kým sa tam bavim a čo mám pri tom na sebe oblečené....

Raz to dokonca došlo tak ďaleko ,že si vymyslel teóriu o tom,že ak sa ludia skutočne milujú,majú si vystačiť sami a nestretávať sa s inými-"potenciálnymi partnermi"...

Ďalšia perla prišla v podobe hlášky "Ja ťa milujem a chcem ťa ptreto vlastniť,a chcem aby si ma aj ty vlastnil...Ešte to zaklincoval tým,že keď nemôže byť pri mne,že by chcel mať odpočúvacie zariadenie,aby bol vždy takpovediac in medias res...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tak to už bolo naozaj vela aj na mňa,považujem sa totiž za tolerantného človeka a do tej doby som vlastne jeho žiarlivostné prejavy bral viac menej s nadhladom.

Mal som ten dojem,že si proste robí srandu....

Chyba.Myslel to smrtelne vážne.Aj svoje ďalšie tvrdenia ,že je extrémista a nechce sa o mňa s nikým deliť..a že kompromisy neuznáva-Buď všetko,alebo nič...Dokonca to došlo až tak daleko ,že žiarlil aj na spolužiakov zo školy..

vtedy to nabralo rychly spád,nedorozumenia boli medzi nami stále častejšie,hádky naberali na frekvencii a intenzite...

Rozišli sme sa.

Poslal som mu jeho veci .

keď som sa pýtal či došiel balík ok ,odpísal mi slovo "hey",ani ďakujem,ani nič podobné....hold na lazoch slušnosť asi nepoznajú.

Nemám rád,keď sa ludia škatulkujú podla pomerov z akých pochádzajú,alebo podla z akého mesta sú,ale na neho výraz "OBYČAJNÝ SEDLÁk" sedí naprosto presne.

Vlastne nie,to by som mu krivdil,je neobyčajný,pretože len málokto je tak prehnane žiarlivý,majetnícky,vzťahovačný a zakompexovaný ako on-"Môj melancholický anjel"

Myslím,že láska je niekedy naozaj slepá.

Štefan Ďuriš

Štefan Ďuriš

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

tak trocha pobláznený do pohybu veriac v neuveritelné rúti sa do neznáma Zoznam autorových rubrík:  tryacts/trajekty/SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu